Najprv skontrolujte, či je v používateľskom rozhraní jednotky nastavený správny dátum. Ak dátum nie je správne nastavený, sieťová brána nebude môcť nastaviť zabezpečené pripojenie s cloudom a nebudete môcť pridať jednotky k svojmu používateľskému kontu.
K 1 používateľskému kontu môžete pridať až 60 jednotiek. Ak chcete pridať jednotku k svojmu kontu, uistite sa, že vaše mobilné zariadenie je pripojené k rovnakej sieti, ku ktorej je pripojená aj jednotka. Uistite sa, že jednotky, ktoré chcete pridať k svojmu kontu, sa zobrazujú v aplikácii.
1. Klepnite na tlačidlo pridania (znak +). Ak je to prvá jednotka, ktorú pridávate, môžete tiež klepnúť na možnosť „Poďme pridať vašu prvú jednotku!“.
2. Vyberte jednotku, ktorú chcete pridať
3. Postupujte podľa pokynov v aplikácii


Ak jednotka nie je uvedená v ponuke Nové jednotky v sieti, skontrolujte nasledovné:
- Mobilné zariadenie musí byť pripojené k rovnakej sieti, ku ktorej je pripojená aj jednotka.
- Sieťová brána sa úplne inicializovala.