Podniková etika spoločnosti Daikin vyjadruje základné hodnoty a predstavuje rámec pre vykonávanie rozhodnutí. Je osobnou zodpovednosťou a povinnosťou každého člena skupiny Daikin Europe, aby rešpektoval vysoké etické a legálne normy správania sa, či už to zákon vyžaduje alebo nie.
Existuje 12 podstatných súčastí podnikovej etiky spoločnosti Daikin:
- Zabezpečenie súladu s legislatívou
- Poskytovanie bezpečných, vysokokvalitných výrobkov a služieb, ktoré predpokladajú budúce potreby používateľov
- Vykonávanie obchodných aktivít na základe princípov férovej súťaže
- Poctivé zaobstarávanie udržiavaním priateľských a stále podnetných a súťaživých vzťahov s dodávateľmi
- Rešpektovanie duševného vlastníctva a zachovávanie mlčanlivosti o patentovaných informáciách
- Príhodné a primerané zverejnenie podnikových informácií
- Stať sa spoločnosťou, ktorá bude mať minimálny dopad na životné prostredie
- Zaistenie bezpečnosti našich činností
- Rozvíjanie dynamického pracovného prostredia, ktoré bude v každom zamestnancovi podporovať hrdosť a nadšenie
- Ochrana podnikových aktív
- Umiernené postupovanie pri zábave a výmene darčekov
- Udržiavanie neústupčivého postoja ohľadom ilegálneho, protispoločenského a neetického správania
Nahlasovanie nedodržiavania cez whistleblower / hotline
Ďakujeme za váš záujem o etický program a program súladu s legislatívou spoločnosti Daikin Europe. Vaše pripomienky sú dôležité a vynasnažíme sa čo v najkratšom termíne odpovedať na všetky otázky. Sme odhodlaní presadzovať otvorené a úprimné prostredie, v ktorom zainteresované strany môžu klásť otázky, obavy alebo možné porušenia ohľadom našich obchodných postupov.
Odporúčame vám poskytnúť osobné údaje vo webovom formulári nižšie; môžete však odoslať anonymný komentár pod pseudonymom a použiť webové e-mailové konto, ktoré bolo vytvorené konkrétne pre tento účel.
Corine Vyncke
Chief Legal Officer
Daikin Europe N.V.