Skip to main content

Daikin spúšťa novú európsku kampaň značky: „Vždy je tam, obklopí vás vzduchom“

Brusel, 30. júl 2025 – Spoločnosť Daikin nedávno predstavila novú pozíciu značky: byť starostlivým lídrom v odvetví HVAC. To predstavuje ešte silnejší záväzok klásť zákazníka do centra všetkého, čo Daikin robí – poskytovaním energeticky úsporného vykurovania a chladenia a čistého, sviežeho vzduchu, a to všetko udržateľným spôsobom. Aby Daikin oživila toto umiestnenie, spustil svoju novú európsku kampaň značky „Vždy je tam, obklopí vás vzduchom“.

Kampaň upriamuje pozornosť na niečo, čo často považujeme za samozrejmé: vzduch okolo nás. Je to kreatívny výraz toho, ako tepelné čerpadlá a čističky vzduchu Daikin obklopujú ľudí klimatickým komfortom a čistým vzduchom – každý deň, v ich domovoch. S viac ako storočnými skúsenosťami spoločnosť Daikin naďalej inovuje spôsob, akým vnímame vzduch.

Vzduch, ktorý je viditeľný

Kampaň značky odzrkadľuje vedúce postavenie spoločnosti Daikin v oblasti klimatického komfortu, kvality vzduchu a udržateľnosti. Používa farebné bubliny na vizualizáciu neviditeľných výhod tepelných čerpadiel a čističiek vzduchu:

  •  Oranžové bubliny predstavujú teplý vzduch
  • Modré bubliny predstavujú chladný vzduch
  •  Biele bubliny predstavujú čistý, čerstvý vzduch

Tieto vizuály demonštrujú, ako riešenia Daikin v tichosti zlepšujú náš každodenný život – otepľujú, chladia, čistia a osviežujú priestory, v ktorých žijeme.

Vizuálny príbeh o komforte a zdraví

Toto je viac ako kampaň. Je to príbeh o tom, ako vzduch ovplyvňuje náš každodenný život. Obraz bublín sa objavuje v televízii, tlačených médiách, digitálnych a sociálnych platformách a vyzýva ľudí, aby vnímali vzduch nielen ako niečo, čo dýchame, ale ako niečo, čo nás obklopuje.

Rozšírenie po celej Európe

Kampaň sa zameriava na kategórie rezidenčných produktov Daikin, vrátane tepelných čerpadiel vzduch-vzduch, vzduch-voda, čističiek vzduchu a vetracích riešení. Bude spustená túto zimu vo viac ako 20 európskych krajinách. Celkovým cieľom je posilniť a udržať povedomie o značke v celej Európe a upevniť pozíciu spoločnosti Daikin ako dôveryhodného lídra v oblasti riešení vnútornej klímy.

Udržateľnosť v každom dychu

„Vždy je tam, obklopí vás vzduchom“ tiež posilňuje vedúcu pozíciu spoločnosti Daikin v oblasti udržateľných inovácií. Kampaň odráža, ako Daikin pomáha ľuďom žiť uvedomelejšie – poskytovaním energeticky úsporného klimatického komfortu a čistého, čerstvého vzduchu udržateľným spôsobom. Je to pokračovanie dlhodobého záväzku spoločnosti Daikin starať sa o vzduch.

Odkaz od spoločnosti Daikin Europe

„Vzduch je nevyhnutný, ale často sa prehliada. Touto kampaňou sme chceli zviditeľniť neviditeľné – ukázať, ako spoločnosť Daikin neustále pracuje na zlepšovaní vzduchu, v ktorom žijeme. Je to oslava klimatického komfortu, zdravia a udržateľnosti a odraz nášho záväzku k inováciám, ktoré skutočne majú význam.“

– Erwin De Roos, marketingový manažér pre región EMEA, Daikin Europe

Súvisiace články

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?