Skip to main content

Môj adaptér nie je možné pridať k môjmu používateľskému kontu. Zobrazí sa kontextové okno „The adapter was not successfully added to your account.“ (Adaptér nebol úspešne pridaný k vášmu kontu).

Skontrolujte, či je dátum v používateľskom rozhraní jednotky Daikin správne nastavený. Ak dátum nie je správne nastavený, Daikin adaptér siete LAN nebude môcť nastaviť zabezpečené pripojenie s cloudom a registrácia zlyhá.

Dátum vašej jednotky môžete skontrolovať cez aplikáciu prechodom do nastavení jednotky:
Vyberte jednotku z obrazovky prehľadu jednotky.
Vyberte ikonu ozubeného kolesa v hornom pravom rohu.

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?