Skip to main content

Nepodarilo sa mi pridať jednotky k môjmu používateľskému kontu. Zobrazí sa kontextové okno „Nepodarilo sa pridať jednotku ku vášmu kontu“. Čo teraz?

Skontrolujte, či je v používateľskom rozhraní jednotky nastavený správny dátum. Ak dátum nie je správne nastavený, sieťová brána nebude môcť nastaviť zabezpečené pripojenie s cloudom a registrácia zlyhá.

Ak chcete skontrolovať dátum jednotky, prejdite na obrazovku nastavení jednotky v aplikácii.

  • Vyberte správnu jednotku z obrazovky prehľadu jednotky
  • Vyberte ikonu ozubeného kolesa v hornom pravom rohu

BRP069A6x:

  • Dátum môžete nastaviť len cez používateľské rozhranie jednotky

DRGATEWAYAA:

  • Dátum môžete nastaviť cez aplikáciu Daikin Residential Controller. V aplikácii vyberte možnosť Dátum a čas, nastavte správny dátum a čas a potvrdením odošlete tento dátum a čas do izbového termostatu jednotky kotla.

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?