Skip to main content

Pridal som jednotku k svojmu používateľskému kontu, ale po určitom čase (15 alebo viac minút) aplikácia zobrazila, že jednotka je offline a teraz ju už viac nemôžem ovládať. Čo mám robiť?

Uistite sa, že dátum a čas používateľského rozhrania jednotky sa nelíši o viac než 15 minút od dátumu a času v mobilnom zariadení. Ak sa dátum a čas líšia o viac než 15 minút, aplikácia označí jednotku, že je offline.

Ak chcete dostať jednotku späť online, skúste nasledujúce kroky:

  • Skontrolujte, či je ethernetové spojenie prítomné a funkčné.
  • Skontrolujte, či kontrolky LED sieťovej brány zobrazujú prezenčný signál ( 1 – 1 – 0 ) striedavo s ( 1 – 1 – 1 )
  • Skúste reštartovať sieťovú bránu a sieť

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?

Prehľad predajcov

Potrebujete pomoc?